St. Patrick's Day
S3, E43: Mrs Lopart asks Manny and the tools to help with decorations for the St Patrick's Day parade. They also take part in the scavenger hunt, but when they have only one item left to find, they stop to fix the seat on the fire engine so that the winner can ride on it.