Stage 04: His Name Is Zero
S1, E4: As Suzaku stands accused of the murder of Prince Clovis, Lelouch must save him; he dons an alter ego to avoid revealing himself to the army, and the help of Kallen and her comrade, they try to pull off a daring and public rescue.