Stan Of Arabia Part 1
S1, E12: Stan has to throw a party for his boss and assumes his wife Francine will do all the work, but she refuses. With Stan as party planner, the event turns into a disaster. As a result, Stan's boss relocates Stan and his family to Saudi Arabia, where they quickly get a taste of life on foreign ground. As American and Arabian social norms clash, gender wars heat up.