Staring at the End
S11, E13: The hospital doctors become fascinated with Dr. Herman's case when Amelia gives a lecture detailing the intricacies of the surgery. Arizona and Herman continue to bond over the amount of cases they are trying to complete before the big surgery. Meanwhile, Bailey brings them a case of a pregnant woman who is close to her heart.