Starry Night
S1, E18: Phil and Claire each tackle one of their kids' school projects; Jay and Mitchell set out on their traditional father-son outing to see the meteor showers, but Mitchell is surprised to see Manny will be joining them; and with the boys gone, Gloria and Cameron go out for some quality bonding time, but not without a few mishaps.