Start Calling Me Dad
S1, E6: Thackery and Bertie vow to reverse a series of operating theatre failures after finding success with a new procedure. Meanwhile, Cornelia helps Speight track down a typhoid carrier and Edwards finds his clinic, and his career, in jeopardy.