Starvation
S5, E12: While looking to make Boyd (Walton Goggins) an informant in exchange for a clean slate, Raylan (Timothy Olyphant) sows dissent inside the Crowe family in order to turn them against Darryl, Jr. (Michael Rapaport). Ava’s (Joelle Carter) reluctant rise to prison leader makes her the target of rival inmates.