Still Positive
S3, E6: Carrie turns the tables on the mastermind of the Langley bombing, but recruiting one of Iran’s most powerful operatives has dangerous consequences. Meanwhile Saul struggles to keep an intrusive Senator Lockhart at bay, and Dana makes a radical decision that will change the Brody family forever.