Stimulus and Response
S2, E3: Marc Agnifilo presents his case for the good work of NXIVM; Marc Elliot remains loyal to Keith Raniere after he claims the symptoms of his Tourette's syndrome were reduced by Nancy Salzman; Lauren Salzman takes the stand for the prosecution.