Stompasaurus
S3, E2: The Team’s friend Wyatt is getting a new Stompasaurus toy delivered! But when the delivery truck drives down a bumpy road, the toy’s pieces go flying! Team Umizoomi sets out to retrieve the pieces and return them to Wyatt.