Storm Warnings
S2, E10: The detail uses satellite technology to its advantage. Bodie is unhappy that Proposition Joe's people are slinging on his turf, but business flows until a new face from New York arrives. Stringer Bell looks for an unlikely solution to the problem. Valchek visits the FBI in an attempt to get real results on the docks. Nick lies to Aimee and Ziggy's deal with Double-G goes bad in a big way. Greggs considers motherhood.