Strangers on a Treadmill
S2, E4: Claire and Mitchell enlist each other's help in trying to spare their significant others from embarrassment - Cameron from his unfortunate wardrobe choices, and Phil from his joke-ridden speech for the realtors' banquet. Meanwhile Jay tries to prove a point to Gloria by attending a quincea–era thrown by one of his employees, and Haley gives Alex sisterly advice on how to be cool.