Suckers
S4, E13: Grissom, Sara and Nick respond when a man is electrocuted at a casino hosting an exhibition of Japanese antiquities, and find that the electrocution was just a ruse to enable the theft of the central exhibit. Meanwhile, Catherine and Warrick investigate a murder with vampiric overtones.