Sudden Death
S12, E1: In Boston, 16 aspiring chefs compete for a shot at culinary stardom; the contestants are thrust into hot water with a Sudden Death Quick Fire Challenge; the Elimination Challenge unfolds during the first-ever Top Chef Food Festival.