Suicide Squad
S2, E16: Following Slade's return and his promise to make good on his threat to destroy Oliver's loved ones, Oliver focuses all his energy on preparing for battle with his former friend. Sara tries to help but, fearing for her safety, Oliver pushes her away. Meanwhile, Diggle is recruited by Amanda Waller and A.R.G.U.S. to stop a warlord (guest star Lee Majdoub) he knew from his time in Afghanistan. Always the solider, Diggle agrees to help. However, he's not prepared when Amanda introduces him to the rest of the team – Deadshot, Bronze Tiger and Shrapnel, all criminals he and Arrow helped put away. Lyla defends the team and explains the world is a complicated place, but Diggle isn't sure he agrees. When the mission takes a dangerous turn, Diggle is forced to make a difficult decision.