Summer School: Chapter Two
S2, E2: Still on the lookout for evil in Blue Valley, Courtney grows suspicious after an unexpected visitor shows up at the Dugan house; Barbara and Pat become concerned after a visit from a mysterious antiques collector; Cindy puts her plan in motion.