Summertime
S1, E2: Cathy learns from Dr. Todd just how little time she has left, and for the first time in her life, starts to appreciate her body. Paul tries to make sense of his wife's request to live apart for the summer by signing up for couples therapy. Adam, desperate to get away from his "crazy" mom, attempts to sneak off to soccer camp without her knowing.