Super Potion; Landenflower Tea; Botanical Deodorant
S1, E1: Reiji, wolf girl Noela and Mina the ghost are enjoying a slow-paced life when they encounter a young man being chased by a girl wielding a knife; he begs Reiji for help, and Reiji somehow manages to calm the girl down.