Superstition
S2, E21: When a series of deaths occur at Seattle Grace, the uncanny events bring out the doctors' superstitious sides and make Izzie nervous about Denny's surgery. Meanwhile, Derek and Addison discuss making a more permanent living arrangement, and Richard treats a very special, old friend.