"Surely he can handle a simple pasta?"
S1, E1: Jesper, who according to Mia is terrible at cooking, gets help from none other than Benjamin Ingrosso. Mia is given a real challenge that Jesper believes can cure her fear of heights. Later, a a real horror experience takes place when Jesper takes Mia and their son Phoenix for a snake massage.