Survivors
S1, E4: A face from John's past comes to Salem, and Mary's plans nearly come apart when she loses control of Mercy Lewis. Elsewhere, Mary's most trusted ally, Tituba, is forced to deceive John to eliminate a threat that endangers her mistress.