S.W.A.L.K.
S9, E3: Louisa has planned a special evening for Martin's birthday, which doesn't go to plan because of Al's surprise engagement party for Morwenna. Louisa's class tutorial ends in disaster and Penhale is disappointed when Ruth's burglary isn't what it seems.