Intezaar: Koi Aane Ko Hai Sweet Revenge
S1, E6: Vincent's wife's ghost finally reveals herself to everyone and unravels the truth that Vincent had murdered her for the resort and she possssesses Aliya and takes her revenge by killing Vincent.