Dexter Swim Deep
S7, E5: While trying to uncover why Louis was killed on his boat, Dexter must out-manoeuvre Isaak, who's after both Dexter and Debra. New leads are brought to light on the Wayne Randall killing spree case by his former accomplice, Hannah McKay, who Dexter discovers has a secret of her own.