Swimming With the Fishes
S1, E1: The Lucas Lagoons crew turns a koi pond project into a backyard oasis for a family and their fish in Siesta Key. The team transforms an old, outdated pool into a natural lagoon, connecting it to the new pond and installing an amazing aquaponics system.