Four Sheets Switzerland
S1, E5: Zane's Swiss adventure begins in Rigi Kulm, where he's rescued by a Kirsch-toting St. Bernard. After a bridge jump in Lucerne, he heads to Lauterbrunnen, where extreme athletes treat him to a pint at Horner Pub. And to top it off... some yodeling.