Sympathy for the Devil
S6, E9: The past comes home to roost as the residue of deception, anger and romantic mistrust permeates the lives of several Tree Hill residents. Nathan finds himself face to face with an old rival, Brooke deals with someone who once hurt her. And Lucas's novel leads him into uncharted and threatening waters.