Tableau Vivant
S3, E23: It seems everyone has a bone to pick: Jay and Gloria get on each other's nerves while trying to simply order lunch at their local diner; Phil is put in the position of having to fire Mitchell; Cam and Claire have opposing theories on how to discipline children; and Manny is upset with Luke for accepting an award under false pretenses - all of which spells trouble for Alex who is counting on them to all work together for a "living art" school project display.