Star Take It or Leave It
S2, E16: Tired of sitting on the sidelines, Star seizes an opportunity to stand out. Maurice is presented with a task to help redeem himself, but is faced with an ultimatum that may cause even more drama. Andy and Angel clash with Jahil.