Betas Takin' It To The Streets
S1, E5: When BRB is hacked right after a launch, Trey and Hobbes get to know each other better as they desperately search for their prime suspect, a hacktivist from Hobbes's past. Meanwhile, Mikki takes care of an anxious Mitchell after he runs out of pills.