Tall Tales
S2, E15: Sam and Dean call upon their family friend and fellow hunter Bobby (Jim Beaver) for help after they are stumped by violent and inexplicable happenings on a local college campus. Bobby arrives with a suspicion as to the culprit behind the killing spree--and the brothers' escalating feud.