Tarantella
S1, E11: Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) find themselves on the hunt for a deadly heartbreaker leaving behind a web of dead bodies. Meanwhile, Nick’s growing recognition among the creature world is starting to threaten not only his safety but Juliette’s (Bitsie Tulloch) as well, and it may be time for him to take action to keep her safe. Silas Weir Mitchell, Sasha Roiz and Reggie Lee.