Tashi Tashi & the Witch
S1, E4: When playing with their kites admist a wild thunderstorm, Tashi and Jack watch as Granny White Eyes is whipped up by the wind, sent flying off into the forest. Stuck up in a tree, Tashi borrows a ladder to rescue her.