S5, E1: Bloom, Iggy and Reynolds rally around Max as he deals with the fallout from Helen's decision; Bloom gives extra space to Leyla but is in for a surprise; Reynolds and Wilder help a young terminal patient realise his dream to star in a Bollywood show.