Team Braverman
S1, E12: A family walk for autism is jeopardized when Sarah (Lauren Graham) and Adam (Peter Krause) disagree over their daughters’ behavior. Haddie (Sarah Ramos) and Amber’s (Mae Whitman) secret anger comes to a head and splits the family in two. Elsewhere, Julia (Erika Christensen) tries to help Zeek (Craig T. Nelson) by arranging a dinner meeting for him. Meanwhile, Crosby (Dax Shepard) risks losing Jasmine (Joy Bryant) to New York after she auditions for a dance company. Monica Potter, Sam Jaeger, Bonnie Bedelia, Miles Heizer, Max Burkholder and Savannah Paige Rae also star.