Ted and Mary
S1, E2: Larry and Cheryl's bowling date with Ted Danson and Mary Steenburgen ends with Larry's shoes missing. Meanwhile, Larry retrieves his shoes from the schmuck who pinched them, but gets into a fight with the shoe salesman who ordered him a new pair.