Teddy Dearest
S3, E13: Pooky or Robo-Pooky? Garfield is quite clear about it and chooses Pooky because Pooky doesn't dance or exercise. He actually doesn't do anything at all, just like him! Garfield decides to send all the Robo-Pookies back to where they were designed: Mr. Allwork's toy building.