Teddy Godzilla
S1, E1: The X.A.N.A super-calculator has mounted another attack against our planet. This time, it has taken control of little Milly’s teddy bear. Milly is a student at the same junior high school as our heroes. Not only does the teddy bear come to life and become very aggressive but he grows to be as big as a building before our very eyes.