Teddy Heist
S6, E11: The Farmer discovers there is big money to be made from old toys. When he finds Timmy's teddy bear, he locks it away in a high-tech vault, convinced it's worth a fortune. How will Shaun and the flock retrieve the Teddy from 'Fortress Mossy Bottom' and return it to a distraught Timmy?