Temecula, California
S2, E2: Bob, Eureka, and Shangela work with James, an often-misgendered trans man navigating neurodiversity; Jake, his faith influencer mum Michelle, and his partner Brad; and Andrei, a cheerleader who longs for his mother's acceptance.