Ten Years
S2, E7: The gang gathers for Theo's 10th birthday, which is also a significant milestone for Eddie; Delilah, Eddie and Katherine are at an impasse about revealing the truth about Charlie; Rome and Regina try to keep Sophie from getting too close to PJ.