That's Entertainment
S4, E18: The Arkham inmates are still running freely in Gotham and they are getting more difficult to catch. Gordon develops a plan, but reluctantly has to turn to Bruce for help. Meanwhile, Barbara finds out how far her new friends are willing to go for her.