The Abyss
S2, E11: Amy rushes to protect Frank, still reeling from what he's done, who lies defenseless in a hospital with a bounty on his head. Meanwhile, Madani comes up with a new plan to take down Russo once and for all, Pilgrim gets some crushing news, and Karen Page calls in a favor.