S4, E18: Bay thinks she's ready for a new relationship, but others are dubious of how quickly it is moving. Daphne's correspondence with Quinn starts to affect her relationship with Mingo. John and Kathryn begin researching new financial opportunities, and Toby and Lily prepare for parenthood.