The Almost People
S6, E6: As the solar storm rages and the factory crumbles, a Ganger driven mad by the memories of being 'decommissioned' is seeking revenge. The Doctor must convince the terrified factory workers to embrace their own humanity and work together with their Gangers to overcome a monster of their own making.