The Ambassador's Wife
S1, E3: Following the discovery that a U.S. ambassador is selling classified intelligence to a Colombian cartel, Shepherd devises a plan to catch him that will push Keaton's moral code to the brink. Plus, Keaton brings a new member onto the team.