The Ambush
S3, E10: Bay needs Tank's help when the rivalry between the Carlton and Buckner field hockey teams heats up; Nikki pays a surprise visit to Toby; old relationships prove to be beneficial to Regina; Daphne must choose between Campbell and Jorge.