ALVINNN!!! and The Chipmunks The App / Don Juan Theodoro
S1, E5: Dave gets a parenting app to help supervise the Chipmunks. Alvin, Simon and the Chipettes give Theodore conflicting dating advice when they believe he has a crush on a girl.