The Taste US The Art of the Sandwich
S1, E6: As the culinary competition heats up, 12 cooks remain, they must put their own spin on a classic American sandwich and two guest mentors, chef and restaurant owners Mario Carbone and Rich Torrisi, decide which team does the best job.