The Atlantic Coast
S1, E1: The Atlantic Coast, where wild horses battle, bald eagles chase ospreys and sharks protect fish; raccoons navigate city life, black bears search for food in ancient forests and a 130-year-old oak tree prepares for winter's arrival.